کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
وبلاگ کیمیا و پرنیاوبلاگ کیمیا و پرنیا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

پرنیا

عروسی محبوبه خانم(دخترعمه ی بابایی)😘❤️

1395/5/1 6:46
نویسنده : مامان ناهید
183 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خدا ...
سلام برهمگی. بنده دوباره اومدم با یک پست جدید از عکسهای دیشب. دیشب عقد دخترخالم بودش. (دخترخاله زهرایم) که18 سالشه و شوهرش هم که اسمش محمده و20 سالشه وباهم دیگه تازه دیشب توی حرم عقد کردن دخترخاله ی گلم برایت آرزوی خوش
بختی و عاقبت بخیری می کنم.ماجرای دیروز و دیشب:ساعت های 4بعدازظهر بود از جای خانه راه افتادیم به سمت خونه ی خاله زهرا و قبلش توی طرقبه گاز زدیم به ماشین چون ماشینمون گاز نداشت وبعداز
اینکه گاز زدیم تقریبا ساعت های 4:30دقیقه بود و راع افتادیم و تقریبا ساعت های5:5 دقیقه رسیدیم خونه ی خاله زهرایم و چنددقیقه بعداز رسیدن ما خاله نجمه و امیرحسین و باقرآقا شوهر خاله نجمه ام رسیدن و بعدش دایی مهدیم و زن دایی مهدیم وزینب دختردایی مهدیم رسید وبعدش دایی حسینم و زندایی حسینم و مهدیه دختردایی حسینم رسیدن و بعدش دایی هادیم وزندایی هادیم و محمدآقا پس دایی هادیم به همراه
همسرشون و دوتا دخترشون پرنیای نازم و کیمیا خواهرش رسیدن و دیشب درواقع من زیادعکس گرفتم خداروشکر وفقط از یکی عکس نگرفتم چون پیش باباش بودش فداش بشم من. از پرنیا وپسرعمویش امیرحسین(نوه های دای هادیم)وعلیرضا نوه ی خاله زهرایم.عکس گرفتم و درضمن تنهااز این سه نفر من دیشب عکس نگرفتم بلکه از گوشیم را دادم
به مهدیه و کیمیا خواهر پرنیا که از من و امیر حسین و پرنیا نیز عکس بگیرد وازکیمیا ومهدیه تشکر می کنم وبعداز کلی عکس گرفتن و... نوبت به نماز خوندن رسید و بعداز نمازخوندن شام رو آوردن و شام نیز برنج و جوجه کباب و کباب کوبیده بودش و نوشابه و ماست.

پرنیا


پرنیا و امیرحسین(پسرعمو مجید)

 

 

 

 

 


پرنیا و معصومه(دخترعمه ی بابایی)

 


پرنیا و امیرحسین(پسرعمو مجید) و معصومه(دخترعمه ی بابایی)

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (10)

نظرات (1)

مامان مرضیهمامان مرضیه
14 آبان 99 17:11
ای جوووووونم، نفسای من💋💋
مامان ناهید
پاسخ
مرسی مهربونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنیا می باشد