کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگ کیمیا و پرنیاوبلاگ کیمیا و پرنیا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

پرنیا

تولد 17 سالگی کیمیا 😘❤️

1399/5/21 15:11
نویسنده : مامان ناهید
623 بازدید
اشتراک گذاری

امروز وارد 18مین سال زندگیم شدم
همیشه از بچگیم این سال برام خاص بوده امیدوارم بتونم شادتر از قبل زندگی کنم و بتونم برای دوستام و خانوادم بهترین باشم
از همه اونایی که امشبو برام خاطره انگیز کردن ممنونم و عاشقتونم محشرترینای من💋🌹 امیدوارم حالتون همیییشه عالی ترین باشه قشنگ ترینای من😘♥️

پسندها (24)

نظرات (6)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
22 مرداد 99 17:44
تولدش مبارككككككككككككككككــــــــ😘😍
مامان ناهید
پاسخ
ممنون
معصومه باروئیمعصومه باروئی
27 مرداد 99 11:12
تولدت مبارک انشاالله تولد ۱۸۰۰۰۰۰۰ سالگیت رو جشن بگیری در کنار مامان و بابات و خواهرت. و تنت سالم و دلت شاد باشه و به همه ارزوهات برسی و آرزوهات خاطره شن واست🎁🎂🎈
مامان ناهید
پاسخ
مرسی عزیزم💛💙
مامان اعظممامان اعظم
27 مرداد 99 11:13
تولدت مبارک کیمیا جان. موفق باشی
مامان ناهید
پاسخ
ممنون از شما💛
مامان زهرهمامان زهره
27 مرداد 99 11:14
تولدت مبارک کیمیا جون . ان شاالله سالهای سال موفق باشی و شاد و سلامت
مامان ناهید
پاسخ
خیلی خیلی ممنونم💞
مامان فاطمهمامان فاطمه
27 مرداد 99 11:14
تولدت مبااااارک قشنگ عمه، امیدوارم همیشه سلامت و خندون باشی عزیز دلم😘😘😍
مامان ناهید
پاسخ
مرسی عمه جونییی💞😘😻💛💙

1 شهریور 99 23:27
تولدت مبارک عزیزم ان شاالله که هزاران سال عمر کنی😍
مامان ناهید
پاسخ
مرسی عزیزدلم😘❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنیا می باشد